vrijdag 2 november 2012

It giet oan (2)

Vandaag zijn Gammy Vermeulen (nr. 51) en Erik Zwarter (nr.95) op bezoek geweest bij de gemeente om de werkzaamheden en de planning te bespreken. Volgende week wordt het werk aanbesteed en in de daarop volgende week zal het werk worden gegund aan de aannemer.

Volgens de planning moet de gehele herinrichting plaatsvinden tussen 19 november en 1 februari, afhankelijk van beschikbaarheid van materiaal en de weersomstandigheden. Vanuit de gemeente wordt een opzichter benoemd. Hij is gedurende de herinrichting de contactpersoon voor vragen en zal de direct betrokkenen/omwonenden informeren.  Binnenkort verschijnt vanuit de gemeente een nieuwsbrief. De nieuwsbrief zal ook op de blogspot worden geplaatst.


7 opmerkingen:

  1. Allemaal leuk en aardig een ambitieuze buurtvereniging maar kan er iemand nog even reageren op mijn mail met bezwaren. Graag nog voor dat er een schop in de grond gaat.

    Van de Laar 67

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Bart, je punten zijn voorgelegd aan de gemeente. In hoeverre de definitieve plannen helemaal voldoen aan je wensen kan ik niet beoordelen. NA de herinrichting gaat men echter wel toezien op naleving op parkeren in de vakken. Ik vertrouw erop dat iedereen van het plein meewerkt aan een parkeervrij plein.

      Met vriendelijke groet, Erik Zwarter nr.95

      Verwijderen
    2. Jammer Erik,

      Ik heb zelf maar contact opgenomen met de gemeente. Het bewuste bosje en of paaltje gaat er niet komen! Het moge duidelijk dat ik ervoor ga zorgen dat er niemand meer voor mijn carport gaat parkeren.

      Verwijderen
  2. ik zou graag nog een definitieve tekening willen zien,
    voordat het werk begint,
    hoor net via via, dat de parkeerplaatsen bij ons voor de deur nog steeds ingetekend staan.

    vd velde, 134

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De definitieve tekening is nog niet is bezit. Maar in het bericht van april bevestigd de gemeente dat de parkeerplaatsen zijn opgeheven. http://www.schoorveken.blogspot.nl/2012_04_01_archive.html

      Verwijderen
  3. Bewoners nr. 134 en 138:

    De PV plaatsen opheffen.deze zullen de doorgang belemerren naar de woningen.
    Graag ook bij nummer 136 (dit is het huis tussen 134 en 138 in)
    GEEN parkeervak.
    Hier is bij de buurtvergadering ook bezwaar tegen gemaakt!!

    Nr .136

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zoals ik in eerder bericht heb gemeld is de PV opgeheven en daarom ook niet ingetekend. Aan het bezwaar is gehoor gegeven. Inmiddels is de tekening ook gepubliceerd.

      Verwijderen